Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 September 2009, 16:43   #1
Lupadi
I am bored
 
Lupadi's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 September 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 2.307
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander Bekijk Bericht
Nou jah, ik woonde nog wel thuis op mijn 25e
serieus? o.0
ik moet op mun 23ste het huis uit
Lupadi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2009, 08:49   #2
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lupadi Bekijk Bericht
serieus? o.0
ik moet op mun 23ste het huis uit
Tja, mijn ouders wilde wel dat ik uit huis ging.
Maar ik was er voor aan het sparen, en dat begrepen ze wel.

Ondertussen heb ik een eigen huis, samen met mijn vriendin.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.