|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
Geregistreerd op: 12 June 2007
Berichten: 127
|
15 en ik mot meisjes tussen 13 en 16.17 dus
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Excuseert u mijn onbehouwen taalgebruik hoor, maar tering wat ben jij een domme mongool.
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
|
Jij hebt niks te zoeken bij een meisje van 13, dus haal dat stuk knakworst uit je bips en ga serieus jezelf afvragen of je wel met barbies wilt spelen.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee. |
|
|