Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 October 2009, 20:43   #1
sander13
Lid
 
Geregistreerd op: 12 June 2007
Berichten: 127
Standaard

15 en ik mot meisjes tussen 13 en 16.17 dus
sander13 is offline  
Oud 17 October 2009, 21:12   #2
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Excuseert u mijn onbehouwen taalgebruik hoor, maar tering wat ben jij een domme mongool.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 18 October 2009, 00:13   #3
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sander13 Bekijk Bericht
15 en ik mot meisjes tussen 13 en 16.17 dus
Jij hebt niks te zoeken bij een meisje van 13, dus haal dat stuk knakworst uit je bips en ga serieus jezelf afvragen of je wel met barbies wilt spelen.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.