Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 January 2010, 16:45   #1
Kimm!~~
.
 
Kimm!~~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 31 December 2009
Berichten: 1.466
Standaard

Zelfs na die 18 jaar vindt ik dat ik verantwoordelijk blijf...
T blijft voor altijd mijn kindje.
En ook al is dat lang, tis en blijft me kindje!
En als mijn vriendinnen mij daarom laten zitten hoef ik er ook geen vrienden mee te zijn
Maar ik heb zelf ook 2 vriendinnen die nu allebij een kindje hebben van 1 a 1,5..
En verder heb ik meer vrienden ( aangezien mij mij school richting) en die boeit het echt niet dat ik een kind krijg hoor!
EN ook al is het zo dat ze me allemaal laten vallen...
Uiteindelijk moet je alles toch alleen doen!
En ik heb het er voor over!
Kimm!~~ is offline  
Oud 3 January 2010, 16:47   #2
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kimm!~~ Bekijk Bericht
Zelfs na die 18 jaar vindt ik dat ik verantwoordelijk blijf...
T blijft voor altijd mijn kindje.
En ook al is dat lang, tis en blijft me kindje!
En als mijn vriendinnen mij daarom laten zitten hoef ik er ook geen vrienden mee te zijn
Maar ik heb zelf ook 2 vriendinnen die nu allebij een kindje hebben van 1 a 1,5..
En verder heb ik meer vrienden ( aangezien mij mij school richting) en die boeit het echt niet dat ik een kind krijg hoor!
EN ook al is het zo dat ze me allemaal laten vallen...
Uiteindelijk moet je alles toch alleen doen!
En ik heb het er voor over!

Dat je je eigen leven ervoor moet vergooien maakt echt niet uit.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline  
Oud 3 January 2010, 16:50   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kimm!~~ Bekijk Bericht
Zelfs na die 18 jaar vindt ik dat ik verantwoordelijk blijf...
Bedenk gewoon eens dat je nu 16 bent en nog honderd keer van mening gaat veranderen.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 3 January 2010, 17:07   #4
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kimm!~~ Bekijk Bericht
Zelfs na die 18 jaar vindt ik dat ik verantwoordelijk blijf...
T blijft voor altijd mijn kindje.
En ook al is dat lang, tis en blijft me kindje!
En als mijn vriendinnen mij daarom laten zitten hoef ik er ook geen vrienden mee te zijn
Maar ik heb zelf ook 2 vriendinnen die nu allebij een kindje hebben van 1 a 1,5..
En verder heb ik meer vrienden ( aangezien mij mij school richting) en die boeit het echt niet dat ik een kind krijg hoor!
EN ook al is het zo dat ze me allemaal laten vallen...
Uiteindelijk moet je alles toch alleen doen!
En ik heb het er voor over!
Zo lang je ik vind met dt schrijft ben jij niet klaar voor een kind.
En de hoeveelheid hyves vrienden die je hebt garandeert niet dat je je kind goed opvoedt.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.