|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
@ Henkus: Je hebt gelijk. De discussie is toch wel interessant. Ik begin echter wel te vermoeden dat Kim grote bullshit praat. Ik kan me niet voorstellen dat ik als zwangere moeder mijn toevlucht zoek op een forum als deze, en dan helemaal niet blijf na de opmerkingen van sommige mensen hier. Als mijn vermoeden onjuist is mijn excuses. Heb gewoon een hekel aan aandachtzoeksters. Ze weten zoiezo al dat ze met het onderwerp 'ik ben een tienermoeder' aandacht krijgen. Is dit het geval Kim? Zo niet wens ik je veel sterkte met alles in de toekomst. Je zult het nodig hebben. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |||
Beheerder
|
![]() Citaat:
Ik doe momenteel keuze co schap sociale geneeskunde en doe nu een onderzoek bij maatschappelijk werk en jeugdzorg. 80% van de klanten zijn tienermoeders of kinderen van tienermoeders. Dat percentage is redelijk overeenkomstig met andere regios en dat houd in dat bijna 90% van al die tienermoeder(kinderen) bekend zijn bij maatschappelijkwerk dan wel jeugdzorg. Citaat:
Citaat:
Veder zeg je net dat het er niet veel zijn die het lukt om op die leeftijd een kind op te voeden. Daarentegen zeg je wel heel stellig dat onze vriendin Kim het wel gaat halen met haar instelling. Wat is dat nou weer voor een kansloze conclusie, iedere tienermoeder huppelkut zegt dat het háár wel lukt en dat ze het allemaal heeft doordacht enz enz. En dat is volgens jou de instelling waarmee het je wel lukt om zo'n medelijden wekkend kind mee op te voeden. Lijkt me een beetje tegenstrijdig niet waar?