|
|||||||
| Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
Geregistreerd op: 15 January 2010
Berichten: 15
|
hallo iedereen,
ik zou graag willen weten hoe jullie je aftrekken sander |
|
|
|
|
#2 | |
|
Visitor Message Moderator
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
|
Citaat:
Maar even, waarom wil je dit weten?
__________________
Luxus ductus a curiu crato. Laatst aangepast door Deegbal : 17 January 2010 om 17:41 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
|
Citaat:
1: Gij neemt deze producten: -2 plakjes ham ![]() -een potje vaseline ![]() -2ovenwanten ![]() 2: Hoe ga je te werk met deze producten: -Je pakt het potje vaseline en smeert dat over je gehele vlaggenmast. Dan wordt ie mooi glanzend, en kan de vlag mooi gehesen worden. -Daarna plak je de 2 hamplakjes om de vlaggenmast heen, dit is om te voorkomen dat de overwanten gaan schuren, en de vaseline voorkomt dat de hamplakjes blijven kleven. -Daarna doe je de twee ovenwanten aan. en begin je met de vlag te hijsen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Waarom ovenwanten, omdat je dan niet voelt dat je zelf hijst. Shaffy? ik heb het geleerd van m'n opa, schijnt al sinds WOII een zeer effectieve methode te zijn. Good luck!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
Geregistreerd op: 24 August 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 81
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
Geregistreerd op: 24 August 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 81
|
|
|
|