Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 January 2010, 17:16   #1
sanderitos
Lid
 
Geregistreerd op: 15 January 2010
Berichten: 15
Standaard

hallo iedereen,
ik zou graag willen weten hoe jullie je aftrekken
sander
sanderitos is offline  
Oud 17 January 2010, 17:38   #2
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sanderitos Bekijk Bericht
hallo iedereen,
ik zou graag willen weten hoe jullie je aftrekken
sander
Ik zou graag weten hoe jij je kop in een betonmolen steekt. Foto's toegestaan.

Maar even, waarom wil je dit weten?
__________________
Luxus ductus a curiu crato.

Laatst aangepast door Deegbal : 17 January 2010 om 17:41
Deegbal is offline  
Oud 17 January 2010, 18:09   #3
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sanderitos Bekijk Bericht
hallo iedereen,
ik zou graag willen weten hoe jullie je aftrekken
sander
Gegarandeerd SOA-vrij en de beste ervaring van je leven:

1: Gij neemt deze producten:
-2 plakjes ham
-een potje vaseline
-2ovenwanten

2: Hoe ga je te werk met deze producten:
-Je pakt het potje vaseline en smeert dat over je gehele vlaggenmast. Dan wordt ie mooi glanzend, en kan de vlag mooi gehesen worden.
-Daarna plak je de 2 hamplakjes om de vlaggenmast heen, dit is om te voorkomen dat de overwanten gaan schuren, en de vaseline voorkomt dat de hamplakjes blijven kleven.
-Daarna doe je de twee ovenwanten aan. en begin je met de vlag te hijsen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Waarom ovenwanten, omdat je dan niet voelt dat je zelf hijst.
Shaffy? ik heb het geleerd van m'n opa, schijnt al sinds WOII een zeer effectieve methode te zijn.

Good luck!
Chitesel is offline  
Oud 17 January 2010, 18:38   #4
laurensjm
Lid
 
Geregistreerd op: 24 August 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
blaat
zelf al geprobeerd??? lijkt me leuk
laurensjm is offline  
Oud 17 January 2010, 19:39   #5
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door laurensjm Bekijk Bericht
zelf al geprobeerd??? lijkt me leuk
je moet het zelf eens doen, serieus, die mensen van vroegah weten wel wat goed is
Chitesel is offline  
Oud 17 January 2010, 21:17   #6
laurensjm
Lid
 
Geregistreerd op: 24 August 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
je moet het zelf eens doen, serieus, die mensen van vroegah weten wel wat goed is
ik geloof eerlijk gezegtniet dat het echt gaat werken maaja;P
laurensjm is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.