|
|||||||
| Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Och, ik had vorig jaar gewoon een witte blouse-ding gekocht en ondergesmeten met verf. Oja, en een stropdas met verf.
Ik ben schilder als ze het vragen.
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|