|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Cool
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
|
hebben ze niet in Belgie he?
__________________
Life is spontaneous Don't take it too seriously |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
|
1-0 voor verbaalpersoon, maar wees niet bang. Belgen zijn net onkruid, ze komen elke keer weer terug.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
|
Klinkt als je moeder.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Visitor Message Moderator
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
|
Ic, verlaag je nu toch niet tot dat niveau joh.
__________________
Luxus ductus a curiu crato. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
|
Nee, wij zijn meer van het soort pedofilie.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff |
|
|
|