|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
indiaan
|
![]()
aan dat antwoord hebben we niet zoveel, dan moet je zeggen wat dan wel, maar ik zeg ook niet dat het in alle gevallen zo is, maar in de meesten wel denk ik. Het zijn vaak gesloten mensen die hun problemen bij zichzelf houden omdat ze met name anderen er niet mee willen belasten. Die gevoelens kroppen dan op totdat ze zich even geen raad meer weten. en dan komt het eruit. je hebt ook de snijders die het doen omdat ze echt dood willen, maar dan denk ik altijd als je echt dood wilt dan doe je dat met slaappillen of voor de trein springen, niet zo'n langzame pijnlijke dood. en mensen die aandacht willen, maar dat heeft dan volgens mij weer te maken met wat ik eerder zei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tietenlied?
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
indiaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
wtf is er met jou?
![]() En dinges heeft gelijk want het gaat vrijwel altijd om aandacht. Net alsof het dan aanstellerig is ofzo, helemaal niet. Als iemand zich gaat snijden dan is dat bijv omdat het niet goed met diegene gaat en niemand anders dat ziet, er is geen aandacht voor. Er is altijd wel een onderliggend iets, niemand gaat snijden omdat er niets aan de hand is. Te weinig aandacht is gewoon een punt. Geen erkenning, niemand die naar je luistert, pesten, iets thuis, whatever. |
![]() |
![]() |
#6 | |
indiaan
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
jep. en ookal is het niet heel erg dat snijden, zijn het maar kleine krasjes of wat dan ook. Dat betekent niet dat het niet ernstig genoeg is om naar een psycholoog of iets dergelijks te gaan. Het wordt later wel erger, en dat wil je liever voorkomen, het is niet iets wat vanzelf ophoudt.
|
![]() |