|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
|
Ik kan geen auto betalen, misschien een barrel van 3000 euro van Marktplaats.
![]() Tot die tijd mag ik de auto van pa pakken mocht dat nodig zijn. Wees iig blij dat jij wel de middelen hebt en het jezelf kan veroorloven.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee. |
|
|
|
|
#2 | |
|
Lid
Geregistreerd op: 30 September 2009
Berichten: 88
|
Citaat:
Ps: de auto van je vader is toch ook goed ik gebruikte er ook een van m'n pa hoor . Misschien kan je een wagen leasen? Dat kist misschien wel wat maar is wel handig VOOR BEPERKTE TIJD
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Cool
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
|
Citaat:
![]() heb jij gespaard dan?
__________________
Life is spontaneous Don't take it too seriously |
|
|
|