|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#36 | |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
|
Citaat:
Verder mag ik Job Cohen gewoon, onder andere omdat hij probeert Amsterdam veiliger te maken zonder alle authenticiteit van Amsterdam te vernielen. En hij gewoon facking relaxed is Zo was ik voor m'n werk bij de opening van het Bijlmer park theater, staat ineens een lange man achter mij. Ik kijk om, staat die knakker achter mij! Ik zeg zo oohh hallo, hij nog even wat gezegd. Dat mag ik gewoon, een politiek persoon die in z'n 1tje onder de mensen komt, zonder allerlei poe pas erom heen.
|
|
|
|
|