|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Cool
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
|
is jonger dan haar voorganger
__________________
Life is spontaneous Don't take it too seriously |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tietenlied?
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
|
Onzin, ik ben een meisje hoor.
__________________
Nee hoor, grapje. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Cool
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
|
__________________
Life is spontaneous Don't take it too seriously |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tietenlied?
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
|
^
Was wel nog op, toen ik dacht dat iedereen al sliep.
__________________
Nee hoor, grapje. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Just Somebody :)
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
|
Is a super hero
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ |
|
|
|