|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Enquκte
Hoe vier jij je vakantie? Naam: Jennifer Geboortedatum: 15 februari 1986 Vraag 1: Welke opleiding volg je of heb je gevolgd? (Geef hierbij de opleiding aan die je nu volgt of die je het laatst hebt gevolgd) A VBO B Mavo C Havo <=== D VWO E LBO F MBO G HBO H Universiteit/ WO Vraag 2: Werk je momenteel? A Ja, fulltime B Ja, parttime C Ja, ik heb een bijbaantje <=== D Nee, ik werk niet Vraag 3: Wat is je gezinssamenstelling? A Inwonend bij (groot)ouder(s) / familie <=== B Alleenstaand zonder kinderen C Alleenstaand met kinderen D Studentenhuis / Woongemeenschap E Gehuwd / Samenwonend, geen kinderen F Gehuwd / Samenwonend, met kinderen G Anders, . Vraag 4: Wat zijn je hobbys? 0 duiken .. 0 msnen .. 0 winkelen .. 0 uitgaan . Vraag 5: Hoeveel weken vakantie heb je per jaar? A 0 4 weken per jaar B 4 8 weken per jaar C Meer dan 8 weken per jaar <=== Vraag 6: Hoeveel weken per jaar ga je op vakantie? A 0 2 weken per jaar B 2 4 weken per jaar <=== C Meer dan 4 weken per jaar Vraag 7: Wat is je favoriete vakantiebestemming? 0 Spanje 0 Australie Vraag 8: Kom je vaker op je vakantiebestemming van dit jaar? A Nee, ik ben er nog nooit geweest B Ja, ik ga er elk jaar naar toe C Ja, ik ben er wel is eerder geweest <=== Vraag 9: Waar verblijf je in je vakantie? A In een Hotel B Op een camping <=== C In een appartement D In een pension E In een herberg F In een huisje G Op een boot H In een camper I Anders, nl: Vraag 10: Hoe reis je naar je vakantiebestemming? A Met de auto <=== B Met de bus C Met de trein D Met het vliegtuig E Met de boot F Met de fiets G Lopend H Anders, nl: .. Vraag 11: Met wie ga je op vakantie? A Met mn ouders / familie <=== B Met vrienden C Met mn vriend / vriendin, man / vrouw (eventueel met kinderen) D Met een reisgezelschap Vraag 12: Waar besteed je veel tijd aan in je vakantie? (Je mag meerdere keuzes aankruisen) A Ik doe veel sportieve dingen B Ik lig veel aan het strand <=== C Ik doe veel culturele dingen D Ik ga de natuur in E Ik ga de stad in <=== F Ik doe iets anders, nl: . Vraag 13: Kook je zelf op vakantie? A Ja, ik kook elke dag B Ja, ik kook af en toe maar ik ga ook graag uit eten <=== C Nee, ik ga elke dag uit eten Vraag 14: Ga je graag uit in je vakantie? A Ja, ik ga elke avond uit B Ja, ik ga vrij vaak uit <=== C Ja, ik ga af en toe uit D Nee, ik ga niet uit Vraag 15: Naar welk land zou je graag nog eens op vakantie willen? 0 Amerika ~ Einde ~ |
![]() |