|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Maar als zij erna "ik hou van jou" tegen je zegt dan was het misschien wel super speciaal voor haar . En daarop zeg ik: hou een beetje rekening met haar gevoelens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
indiaan
|
![]()
precies, zo moeilijk is dat niet.
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Jij kan geen argument maken uit 2/3 zinnetjes. Jij kende de situatie niet, jij was er niet bij, jij bent hem niet, jij bent het meisje in kwestie niet. Als je zo wilt jongens bashen ga je maar op de poezentoer maar houd alsjeblieft op met dat uit-de-hoogte gelul alsof je alwetend bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik ben niet alwetend nee want zo oud ben ik niet en ik ben zo'n gasten ook nog niet tegengekomen dus ik weet niks . IK zeg niet dat wat ik zeg juist is . IK zeg gewoon wat ik vind! En ik bash geen jongens want ik hou van jongens ![]() Laatst aangepast door Ashley : 1 June 2010 om 19:23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
indiaan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
En ik ga d'r ook vanuit dat hij er prima mee om kan gaan. Klopt, dat ben je inderdaad niet. Als jij je mening wil uiten, doe dat dan niet op zo'n ongeloofelijk kinderachtige manier. Echt waar, ik ben hartstikke pro-mening uiten enzo. Ik misbruik dat recht maar al te graag, maar zelfs ik heb standards. Jij vraagt niet hoe of wat, nee, jij begint met hem een player te noemen zonder ook maar enige verdere kennis te hebben van de situatie. Jij hebt al een hele situatie in je hoofd van 'OH NEE, MEISJE STAAT IN HAAR GELIJK WANT DIE JONGEN IS WEGGELOPEN WANT HIJ WOU SEEEEKS'. Althans, dat maak ik er uit op. Als jij een intelligente discussie wil hebben, zorg dan ook dat je dan intelligent bent. Ik ben hartstikke solidair, maar kortzichtigheid kan ik niet uitstaan. |
|
![]() |
![]() |