|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#36 |
newbie
|
![]()
de inspiratie zit in mijn ziel in haar lach
ik verdronk in je ogen vanaf de allereerste dag ik wil je alles geven maar het leven is te kort om me liefde te laten leven met de gene die me vond dagen zonder je glimlach is als leven zonder zon en leven zonder zon kan niet als geen liefde tussen ons die ene blik die ene lach in combinatie met het maanlicht laat me hart beseffen dat me liefde ook echt daar ligt en dat het waard is me leven te delen met het meisje die me ware is gevonden in het leven staat geschreven in je ogen in je lach in je blik die je me geeft wanneer ik je weer zie als je me hebt gemist de liefde overduidelijk je stem als de luister is niet te bevatten als ik zeg ik hou van jou fluisterend luister is ik heb nooit gelooft in de ware maar jij bent voor mij de enigste engel hier op aarde INB 3:27 srry beetje lang mar anders klonk het niet goed ![]() |
![]() |
![]() |