|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
Geregistreerd op: 14 May 2010
Locatie: Ernhem
Berichten: 2.243
|
Jij bent banned omdat jij je niet verdiept in Geschiedenis.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Jij bent banned omdat je je niet verdiept in natuurwetenschappen.
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|