|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
maar denk je ik vind dat het toch de laatse jaren wel flink achter uit gaat met de aarde of wat voor wapens we nu kunnen maken de mensen kunnen zo de aarde vernietigen kon iedereen maar in vrede leven veel leuker Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() De afgelopen pakweg 100 jaar en komende 50 jaar zijn wij nog lekker met fossiele brandstoffen aan het ploederen. Daarna kernenergie! ![]() Tja.. Ik zie ook niet alle hondjes en tijgertjes vrolijk en blij met elkaar spelen? Guess it's in human nature to kill eachother? :3 En je kunt er dan als mens-zijnde niet omheen lopen om geen geavanceerde wapens te gebruiken. In Nederland leven we ook in vrede ![]() Of dacht jij dat Nederland in oorlog was? |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Jammer dat wij zelfbewust zijn, bro en dus wél iets kunnen doen aan onze instinctieve drang elkaar kapot te maken.
#5 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() En je moet het ook niet zo discreet nemen als ik het daar omschreven heb, dat snap je natuurlijk zelf ook wel. Anders is er ook iets goed mis daarboven ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Dat het tot nu toe niet lukt, wil niet zeggen dat het niet kan.
#7 |
Super Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
Nee aap, ik bedoel gewoon precies wat ik zeg: Het is niet onmogelijk elkaar niet meer kapot te maken.