Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 August 2010, 16:09   #1
melissa!1
Lid
 
melissa!1's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2010
Locatie: hoorn
Berichten: 40
Post ja

ja klopt maar ik ben in groep 5 blijven zitten.
dus vandaar. ik word volgend jaar pas 14 sorry dat het zo onduidelijk is.
melissa!1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2010, 16:12   #2
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door melissa!1 Bekijk Bericht
ja klopt maar ik ben in groep 5 blijven zitten.
dus vandaar. ik word volgend jaar pas 14 sorry dat het zo onduidelijk is.
het gaat me er meer om dat je invult (met welke reden dan ook) dat je 16 bent, waarna achteraf blijkt dat je nog maar 13 bent..

waarom lieg je dan eerst? want mensen proberen te helpen, o.a. aan de hand van je leeftijd en dan klopt het niet..

waarom zouden we dan helpen?
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2010, 16:14   #3
melissa!1
Lid
 
melissa!1's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2010
Locatie: hoorn
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Baloe Bekijk Bericht
je bent klein voor je leeftijd - t gaat erom hoe je je gedraagd, niet hoe lang je bent.
je kan jezelf soms niet beheersen? hoe bedoel je dat?
Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Vanwaar die topic titel?

En waarom ben je daar bang voor?
nou ik had eerst 13 ingevult maar toen dee hij ihet niet en toen heb ik 3 jaar ouder gedaan
melissa!1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2010, 16:19   #4
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door melissa!1 Bekijk Bericht
nou ik had eerst 13 ingevult maar toen dee hij ihet niet en toen heb ik 3 jaar ouder gedaan
a-ha
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2010, 16:53   #5
melissa!1
Lid
 
melissa!1's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2010
Locatie: hoorn
Berichten: 40
Standaard ja

jaaaaaa
melissa!1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.