|
|||||||
| School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
Geregistreerd op: 3 August 2010
Locatie: hoorn
Berichten: 40
|
ja klopt maar ik ben in groep 5 blijven zitten.
dus vandaar. ik word volgend jaar pas 14 sorry dat het zo onduidelijk is.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Cool
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
|
Citaat:
waarom lieg je dan eerst? want mensen proberen te helpen, o.a. aan de hand van je leeftijd en dan klopt het niet.. waarom zouden we dan helpen?
__________________
Life is spontaneous Don't take it too seriously |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Lid
Geregistreerd op: 3 August 2010
Locatie: hoorn
Berichten: 40
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Cool
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
|
Citaat:
__________________
Life is spontaneous Don't take it too seriously |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
Geregistreerd op: 3 August 2010
Locatie: hoorn
Berichten: 40
|
jaaaaaa
![]()
|
|
|
|