|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Heej!
Ik zit met een moeilijke situatie.... Ik heb 2 meisjes die verliefd op mij zijn! En er is een waar ik verliefd op ben en meisje B vind ik wel gewoon leuk maar niet zo als bij meisje A Nu het probleem is dat logisch gezien ga ik voor meisje A kiezen! Maar dan moet ik meisje B pijn gaan doen...door te zeggen dat ik n ander op t oog heb en niet haar... maar meisje A kan ik ook niet pijn doen door te zeggen dat er een meisje B is...! Komt er op neer dat ik meisje B moet pijn doen ![]() Nou is het oneerlijk om de interesses die ik met meisje B heb opgebouwd zomaar weg te doen! Ik weet zeker dat meisje A voor mij bestemd is... Eigenlijk weet ik niet waarom ik dit hier neerzet...want het is niet anders dan voor A te kiezen en B pijn te moeten doen.... Het is zo jammer omdat meisje B zich heel erg naar verheugd om bij mij te zijn. Als ik haar afwijs zou ze in tranen uiteenspatten denk ik Wat moeilijk ![]()
#2 |
Ohja joh?!?
|
![]()
sja, soms moet je moeilijke beslissingen maken zoals deze. Het is natuurlijk nooit leuk om iemand pijn te doen, maar ik denk dat je er vrij wijnig zelf aan kan doen. Ik denk dat het wel meevalt dat je meisje A zal pijn doen door te zeggen dat er ook nog een ander meisje was.
#3 |
Lid
|
![]()
Das idd moeilijk..
Maar als jij voelt dat meisje A bij jou hoort, moet je er toch voor gaan. Je kan meisje B niet langer aan het lijntje houden, dan wordt ze alleen maar ongelukkig. Als meisje B je goed kent, zal ze al wel gemerkt hebben dat jij ergens mee zit. Je moet haar gewoon eerlijk vertellen dat je meisje A leuk vind, heel leuk zelfs, zij zal dat eerst niet leuk vinden, maar later wel begrijpen. Misschien dat ze na een tijdje wel gewoon goeie vrienden met je kan zijn, zodat jullie interesses die jullie op gebouwd hebben, ook niet stuk gaan. Maar je moet haar eerst de tijd geven. Succes! |
![]() |
![]() |
#4 |
Galatasaray ✔
|
![]()
meisje B.