|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
En hij daagt je uit om dit op te lossen zonder rekenmachine.
![]() Ofwel, tussenstappen laten zien. Have fun. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Cool
|
![]() Citaat:
wat er staat = (A+B)^2 - (A+B)^2 0 dus ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Nee, er staat (A+B)²-(A-B)²
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Maar wat jij daar boven neer zet is gewoon basiswiskunde? En het slaat overigens nergens op om dat uit je hoofd uit te gaan rekenen, aangezien er geen onbekenden in zitten. Dit is geen wiskunde meer, maar gewoon stom getalletjes vermenigvuldigen. Dat noemt men rekenen. (ga nou niet mieren-neuken dat rekenen ook wiskunde is, je weet wat ik ermee bedoel) Het is alleen wel duidelijk dat er een rond getal uit komt, en dat het een niet verbazingwekkend groot getal is. Wel positief.. Maar ik zoek het gewoon niet dit allemaal uit te werken en vervolgens een half uur verder te zijn, omdat het een teringwerk is dat in LaTeX te typen. Laat die vriend van jou maar met het volgende komen: Meervoudige integralen, complexe getaltheorie, differentiaalvergelijkingen, and so on.. Dat heb ik namelijk geleerd op te lossen. (Niet dat ik dat wel zoek om uit te typen, maargoed.. You get the idea) Laatst aangepast door Young : 6 November 2010 om 02:08 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |