|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Energydrink, mentos fruit, cheese onion
mijn leven is geweldig
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Visitor Message Moderator
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
|
Smaak heb je wel.
OT: Gitaar bijna af....
__________________
Luxus ductus a curiu crato. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Je had trouwens gelijk over Monster, fucking goor.
Gelukkig smaakte Burn wel okee.
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Visitor Message Moderator
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
|
Je wordt met de post briljanter!
![]() Ja, opzich wel, maar niet als energydrink, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik zin heb in energy, hoef ik geen Burn. ![]() OT: "Ik heb geen tijd om te koken... Kook jij of gaan we naar de Mac?"
__________________
Luxus ductus a curiu crato. |
|
|
|