|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Tietenlied?
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
|
omdat?
__________________
Nee hoor, grapje. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
|
Het is gewoon een ouderwets indianending wat gewoon verzonnen is tijdens een borrel bij het kampvuur.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
dromen zijn dingen die verzonnen zijn bij een kampvuur?
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
|
Ik heb het over dat lucide zijn.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
da's gewoon dromen, maar dat je weet dat je droomt
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
|
|
|
|
|