|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
ik denk dat hij denkt dat ik ziek in mijn hoofd ben, omdat ik mijn integenstelling tot heel veel mensen niet schaam voor mijn eigen lichaam en mijn penis niet recht overeind staat bij het zien van de eerste beste foto van een naakte vrouw.
nudisten hebben niet openlijk sex enzo hoor? het zijn mensen die elkaar accepteren zoals ze zijn? wat hebben sommige mensen toch met "omg nudisten lopen naak, ik denk nu dat ze in het openbaar sex hebben en ziek zijn in hun hoofd" en btw ik ben GEEN nudist |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Super Lid
|
![]() Citaat:
Waar haal jij deze onzin vandaan? Niemand op dit forum heeft ooit gezegd dat nudisten openlijke seks hebben, of hebben deze gedachte gewekt. Waarom blijf je dit herhalen? Het slaat nergens op. Ik accepteer mensen ook zoals ze zijn. Daar zijn nudisten absoluut niet speciaal in. Vanwaar deze retorische vraag dan? Citaat:
Niemand op dit forum heeft ooit gezegd dat nudisten ziek in hun hoofd zijn, of hebben deze gedachte gewekt. Het begint er in mijn ogen eerder op te lijken dat jij deze stellingen wilt wekken, zodat je sterk in je schoenen lijkt te staan. Dus, vertel mij eens, wat hebben sommige mensen toch met "omg nudisten lopen naakt, ik denk nu dat ze in het openbaar seks hebben en ziek zijn in hun hoofd". Dank je. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Leve Young...
![]()
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
dat van mensen accepteren zoals ze zijn. waarom schamen mensen zich dan nog altijd als ze naakt zijn? ze accepten anderen of zichzelf dus niet? heb je alle reacties wel gelezen die gast dacht dat ik ziek in mijn hoofd was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Kan dat er "zo'n gast" was, ik heb hem hier niet gezien. In tegenstelling, tot nu toe ben jij hier de enige wie dacht dat Baloe dat dacht. Een hoop "dacht" zeg, hoop denkwerk.. En dan leg je de woorden "ben je ziek in je hoofd" in de mond van Baloe, in zekere zin. Tenminste, je hebt het hier over hem right? Baloe heeft trouwens nooit gezegd dat jij ziek in je hoofd zou zijn, of dat nudisten dat zouden zijn. Waarom mensen zich schamen als ze naakt zijn? Dat is niet aan mij om die vraag te beantwoorden. Ligt in de aard van opvoeding en is natuurlijk verschillend voor ieder persoon. Start een enquete als je wilt weten? En hoezo zouden zij zichzelf of anderen niet accepteren? Staat totaal los van het feit dat iemand zich zou schamen. Kan zijn dat het vaak samen voor komt, maar deze zin impliceert op zich al weer: "het KAN zijn", dus niet altijd. Ook wel, het staat los van elkaar. Ja, ik heb die reacties gelezen. Zoals ik al heb gezegd, heeft hij nooit de woorden gebruikt die jij hem in de woorden legt. Oh ja, ik heb nog geen antwoord op mijn vragen gekregen die ik in mijn vorige post gesteld had. Thanks again. |
|
![]() |
![]() |