|
Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
10 minuten later staat het op me paypal. Amerikanen ![]() Zal trouwens dan nog iuets moeten maken, aangezien ik een nieuwe pc heb ![]() Maak morgen wel wat,k ga zo es slapen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Laat dan eens wat van die sigs zien hier :3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Hmm, mensen ik heb de hele werkende ps, `t is wel cs3..;p
Ma als iemand `t nog wilt, `k kan je uitleggen hoe je der aan komt..;p Over de sigs.. Miss. beetje meer inblenden, een cd4`tje toevoegen en ook ff je light effects checke want die kloppe ook niet helemaal, en naja, veel tuts volgen..=) Meer kan ik niet zeggen, `k kan der zelf niet al te veel van, `k ben pro in kijken naar sigs..;p
~Awww! Thats so cute. You actually think I care.~ Laatst aangepast door MyOwnEnemy : 29 January 2011 om 01:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Wat wil je leren maken, sigs of manips / vectors? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
`K wil niet echt iets leren maken hoor, maar toch vriendelijk van je..;p
M`n vriendje werkt wel eens met PS, dus van hem ken `k al wat namen van hier en daar, maar als `k `t echt wil leren vraag `k het wel aan hem..=) `K vind wel dat ie mooie dinges maakt..=) Wil je je werk eens showe, want nu ben ik nieuwsgierig..;p