|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#21 |
F0rum God +
|
![]()
Het typniveau hier is over het algemeen redelijk hoog, dus als jij je aan ons niveau aan zou passen zou je juist beter typen.
Dat doe je niet, dus Wortelbrood heeft gelijk: je hebt een slechte invloed op het typgemiddelde. Dat het laat is maakt niet uit, afgelopen nacht was ik samen met SYoung hier nog om half 4 ofzo aanwezig, en zie je ons spelfouten maken? De mij en ik fouten zijn nog te verteren, maar dat is dan ook het enige. Met alle respect, je typt hier en daar echt als een breezer. Net zoals dat verdomde ";o" de hele tijd. Gestoord word ik er van, en ik ben niet de enige. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat je hier rondhangt, Maar niet kankeren op andermans spelling als je eigen spelling onder het niveau op dit forum is.