|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Tietenlied?
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
|
Staat allemaal online.
__________________
Nee hoor, grapje. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
Geregistreerd op: 10 January 2010
Berichten: 4
|
oke, geef dan maar een paar goeie linken
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Just Somebody :)
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
|
Ik zou dat iets vriendelijker vragen als ik jou was
![]() Maree.. ik probeer keyboard te leren en ik ben ook bezig het mezelf te leren via internet gewoon even googelen dan heb je het zo
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ |
|
|
|