|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
Ik twijfel tussen helikopter vliegen en burgerluchtvaart
![]() Politie (of trauma) lijkt me ook zeker wel gaaf! ![]() En ik blijk extreem snel te zijn bij het leren zweefvliegen ![]() Ben al bijna toe aan solo, nog ±8 starts en dan zit ik daar ongeveer aan. Dat is dan de helft van het gemiddelde. ![]() Wel leuk om complimentjes te krijgen van iedereen ^^ Laatst aangepast door Young : 29 May 2011 om 19:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Ik wilde voor de luchtmacht ook altijd het liefst Apache gaan vliegen, gaat helaas dus niet meer door. Trauma/Politie helikopter vliegen is eigenlijk nooit echt in mij opgekomen, verder leek normaal helikopter voor een of andere rijke gozert of tv me niks. Als je op de vliegbasis de trauma/politie helikopter toch wel vaak aan en af komen, dan begint dat dan toch wel te prikkelen. ![]() Denk dat ik daar eens verder naar ga kijken! Vooral politie lijkt me leuk! ![]() Eigenlijk wel leuker dan de burgerluchtvaart. Al is het bij de burgerluchtvaart natuurlijk wel erg nice dat je de hele wereld over gaat.. Maar je kunt zo weinig doen! Dat is wel jammer. Laatst aangepast door Young : 29 May 2011 om 19:49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Verder zullen de eisen idd wel hoog liggen. Alleen denk ik wel lager dan bij de KLu. Daarbij heb ik nu ook al een hoop extra ervaring door het zweefvliegen, ik kan vertellen dat ik door iedereen als extreem snelle leerling beschouwd wordt en dat ik nu zeker weet dat ik zeer enthousiast ben over het vliegervak. Scheelt ook weer! Positief blijven he ![]() Laatst aangepast door Young : 29 May 2011 om 21:04 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Zou ik moeten opzoeken, hoor het alleen van verschillende kanten. Naast ons zit HeliHolland. Probleem met heli's is dat ze in vergelijking niet zo lang meegaan. Per uur moet er dus veel geld afgeschreven worden. Tevens is het onderhoud van een heli toch wat duurder.
|
![]() |
![]() |