|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | ||
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Citaat:
Citaat:
Neuh, wij volgen een hogere opleiding om straks te beginnen met 2,5k in de maand. Tussendoor een beetje werken en chillen.
__________________
1234hoedjevanpapier |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
|
Goed, maar jij bent nog langer bezig.
![]() En je opleiding kost anderhalf ton.
__________________
1234hoedjevanpapier |
|
|
|