|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
Tietenlied?
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
|
Citaat:
When I'm gone, Kryptonite, Landing in London, Here without you, Away from the sun, Be somebody......... nee, dit was een hopeloze poging tot 'favorieten' te benoemen. Ik vind heel veel nummers goed.
__________________
Nee hoor, grapje. |
|
|
|
|