|
|||||||
| Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#8 |
|
Davidijojo
Geregistreerd op: 21 September 2011
Locatie: Kudelstaart
Berichten: 3
|
Tja je hebt een punt
Mens:NL= Geboorte-School-opleiding-Werk-67 vrijheid de regering pompt ons leeg en gooit ons als oude zak weg daar klopt ook niks van |
|
|