|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
|
Citaat:
Weet je ook zo wat bij jullie de glide ratio is?Jaaa zeker! En sinds ik solo ben is het alleen maar leuker geworden! Is trouwens ook al weer even geleden nu ik het zeg.. |
|
|
|
|