|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
Let nou es op man, jullie gaan mij zitten verbeteren (of iig Ash Hoole) op spelling dus dan doe k het maar zoals jullie t willen. Het is harstikke irritant als iedereen je steeds gaat zitten verbeteren alsof je op school zit maat. Leer een topic volgen ofzo?
heb t er al vaak genoeg gevraagd of ze me leuk vind krijg er alleen geen duidelijk antwoord uit. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Cool
|
Citaat:
2. dat 'maat' laat je maar lekker thuis, heb niet met je geknikkerd 3. wat nou; leer es een topic volgen. ik vraag alleen wat aan je snotjong 4. als jij om hulp vraagt en je niet kan accepteren dat er tussendoor gekloot wordt, moet je gewoon weggaan, negeer die dingen en ga niet in de aanval, want daar heb je aan mij een verkeerde. ik vraag alleen wat aan je en dan moet je geen grote bek opentrekken maat
|
|
|
|
#3 | ||
|
Super Lid
|
Citaat:
Citaat:
Ten tweede ben ik ervan overtuigd dat alle reaguurders in dit topic het topic goed volgen. Iedereen is een uniek individu en derhalve is het mogelijk dat niet iedereen u een antwoord levert wat u verwacht had. Ik adviseer u deze antwoorden toch serieus te nemen en erover na te denken. Het is begrijpelijk dat opvattingen van verschillende individuen met elkaar kunnen botsen, zie dit echter wel als een leermoment voor uzelf. Hierbij in de verdediging schieten wekt alleen maar meer frustraties op bij u en menig ander reaguurders. Laatst aangepast door Young : 8 January 2012 om 19:52 |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Lid
|
Citaat:
Echt sommigen reageren zo onnutig dat ik beter af ben zonder.. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|