|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
Hallo,
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar bladmuziek voor piano, maar vind die veelal niet.. Als jullie me met deze zouden kunnen helpen, THX! A thousand miles Alicia Keys Afscheid Volumia All my life van KC and Jojo Angels Robbie Williams Beauty and the beast Disney Bed of roses Bon Jovi Don’t speak No doubt Drops of Jupiter Train Everything I do Bryan Adams Fallin Alicia Keys Hou me vast Volumia In my place Coldplay Kom maar bij mij Marco Borsato Put it on me Ja Rule Sorry seems to be Elton John Thank you Dido Wereld zonder jou Marco Borsato Beautiful Christina Aguilera Belle en het beest Disney Tomorrow Musical Annie A time for us - Andy Williams Kweet, tis een lijstje, maar misschien dat jullie hier enkele van hebben Groetjes en Bedankt! Kan dit in een privébericht worden doorgestuurd of moet dit naar het emailadres gestuurd worden dan? |
|
|
|