Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 September 2012, 18:52   #1
Chitesel
Super Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door just.a.guy070 Bekijk Bericht
in plaats van dat ze nou een beetje volwassen worden en normaal iets zeggen..
Dan weet jij niet dat er hier een discussie gaande was. Een discussie is niet alleen je eigen mening neer plempen maar ook onderbouwen.

Dit leer je in het 1e van het middelbaar, hieruit zou ik misschien wel kunnen concluderen dat jij nog op de lagere school zit en dus eerder in aanmerking komt om een kleuter te zijn dan menig vast forumlid.
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2012, 19:01   #2
just.a.guy070
Lid

Standaard

als je mijn reactie goed heb gelezen dan zie je dat ik mijn mening onderbouw en ik geef je zelfs nog een tip. ik zei: "hoge forum mensen die denken dat ze stoer kunnen doen omdat het toch maar internet is en je niemand kent. in plaats van dat ze nou een beetje volwassen worden en normaal iets zeggen.."
ik geef als mening dat dit forum word verpest door mensen zoals jij, ik onderbouw dat met een voorbeeld, en vervolgens geef ik je nog een tip voor de volgende keer. aangezien je dus geen mening van een mededeling kunt onderscheiden denk ik dat jij geen enkel recht heb om ervan uit te gaan dat ik nog op de lagere school zit, wat trouwens ook niet klopt, maar dat terzijde. daarbij 'plemp' ik mijn eigen mening hier neer omdat dit naadloos aansluit op de stelling die als eerste werd genoemd. nu kan ik gaan zeggen dat jij hier dus de kleuter ben maar aangezien je niet meteen begint met schelden en tieren denk ik dat je eerder in aanmerking komt voor iemand die gewoon iets doet wat ik nu even niet weet om te typen.
alsnog bedankt
just.a.guy070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2012, 21:11   #3
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
als je mijn reactie goed heb gelezen dan zie je dat ik mijn mening onderbouw en ik geef je zelfs nog een tip. ik zei: "hoge forum mensen die denken dat ze stoer kunnen doen omdat het toch maar internet is en je niemand kent. in plaats van dat ze nou een beetje volwassen worden en normaal iets zeggen.."
ik geef als mening dat dit forum word verpest door mensen zoals jij, ik onderbouw dat met een voorbeeld, en vervolgens geef ik je nog een tip voor de volgende keer. aangezien je dus geen mening van een mededeling kunt onderscheiden denk ik dat jij geen enkel recht heb om ervan uit te gaan dat ik nog op de lagere school zit, wat trouwens ook niet klopt, maar dat terzijde. daarbij 'plemp' ik mijn eigen mening hier neer omdat dit naadloos aansluit op de stelling die als eerste werd genoemd. nu kan ik gaan zeggen dat jij hier dus de kleuter ben maar aangezien je niet meteen begint met schelden en tieren denk ik dat je eerder in aanmerking komt voor iemand die gewoon iets doet wat ik nu even niet weet om te typen.
alsnog bedankt
De enige die hier tips uitdelen zijn wij, want jij reageert op een topic dat al 10 jaar dood is. Dus je hebt uberhaupt geen recht van spreken. Wil je nu naar de Klaagmuur verhuizen? Dan is mijn dank groot. Doe je dat liever niet, dan wil ik je aanraden om niet meer in te loggen. Dat doe je door naar de forum pagina te gaan en te kijken naar de inlogbalk.

Vervolgens ga je naar je homepage en doe je je computer uit. Daarna ga je iets anders doen zodat ik dit niet hoef te lezen van jou en mijn ogen kunnen stoppen met bloeden.

Bedankt!
Oud 12 September 2012, 19:10   #4
Chitesel
Super Lid

Standaard

Citaat:
Ik denk dat jongens makkelijker in bed te krijgen zijn dan meisjes. Maar mannen zijn moeilijker in bed te krijgen en vrouwen.
Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
Dan weet jij niet dat er hier een discussie gaande was. Een discussie is niet alleen je eigen mening neer plempen maar ook onderbouwen.
.
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2012, 19:12   #5
just.a.guy070
Lid

Standaard

en je zegt hiermee..
ik snap namelijk nog steeds je probleem niet helemaal
just.a.guy070 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp: