Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 June 2002, 18:32   #1
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Joost
volgens mij hoor jij bij de categorie debielen, met kei grote hoofd-letters beweren dat zelfmoord dom is, stel je werd het grootste deel van je leven al gepest, op school gaat het gigantisch kut, dan ben je kei verliefd op een jongen, en die wijst je af. zou jij dan nog onwijs graag willen leven?
lees eens wat meer verhalen van anderen op dit forum, en denk je in in die persoon. Denk na voordat je zoon domme opmerking over et forum loopt te schreeuwen

Joost
van die h-letters was omdat ik me caps aan had staan duzzzzzzzz
en idd misschien kwam het wel een beetje TE over

excuse moi
 
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.