|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
Wist je dat:
- Ik Bonnie heet - ik uit Nijmegen kom - dat dit topicje weer verslavend gaat werken - ik nu een urltje van Remco krijg - ik ff afscheid ga nemen van een msnner - dit niet over sport gaat - ik wel heel blij ben dat La France aus ligt - ik nu wel zuruck wil naar die Stokbtroden daar - ik me afvraag wanneer het hele nieuwe seizoensschema bekend wordt - ik ook blij ben dat Ierland heb gewonnen - dat komt omdat ik nu weer op de verdiende plaats in de poule sta(1e) - ik vandaag gespijbeld heb ... om Frankrijk te kijken... .... en de leraar gaf me groot gelijk ....iedereen die wou mocht toen voetbal gaan kijken ![]() - er vandaag een schildersbedrijf op school was. - een schilder een Arsenal tshirt aanhad en floot ''Daar in die stad daar aan de rijn...'' - ik zo naar de Fysio moet - die vent voor NEC is - hij wel een vreselijke pauper is - ik nu vakantie heb met paardrijden - dat betekent dat ik nu geen wedstrijden meer rijd - ookal zijn die er wel - ik heeeel blij ben dat dhr. Verzijde forumboss is! |
|