|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
wjd
- ik me ook maar es weer hier vertoon - ik zelfs weer een wjd'tje ging maken - ik ekkes iedereen mooi ga feliciteren! ''felici'' - ik het helemaaaaaal NIET leuk vind dat P'gal is uitgeschakeld - ik het beide landen gunde, en het daarom 0-0 had moeten blijven - dat niet zo is... - mijn ma nu binneloopt ''BON! wist je dat Portugal is uitgeschakeld???' - - Engeland gaat winnen, al is dat om mij een lol te doen - Italie, Spanje(Duitsland)zeker niet gaan winnen - dat komt doordat zo de moeheid een factor gaat spelen - dat weer komt doordat ze lang nog in competitie hebben gespeeld, en ik vind dat het team dat niet aankan - ik Joy succes wens met zijn niet-internet avontuur - ik telkes weer moet lachen als RekZ ''Kapitein'' zegt tegen Il Capitano ![]() - ik Stef erg sportief vind de laatste tijd - life sucks sometimes - IK GEEN LESSEN MEER HEB!!! 8* : - wel nog een proefwerkweek :r - ik die heel goed meot maken - ik een nieuwe sign heb - en een niet boventekstje - holadijee -ik er een punt achter ga zetten . <----- punt |
|