|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- hij wel slechte humor heeft? - ik zo maar weer ga sporten? - ik met bonnie meeleef? - k me nu bedenk dat ik precies een weekje terug in Leien zat? - een vriend van me vandaag in Nieuwegein 4e van Nederland met senioren biljarten is geworden? - dat net naast het podium is? - het dus best wel rot is voor hem? - ik terwijl ik niet meer naar school hoef toch elke dag gebruik maak van me OV-jaarkaart? - k er gewoon optimaal gebruik van wil maken? - Misschien maar eens een dagje met de trein ga reizen en kijken waar ik uitkom? - Maastricht, Groningen, en middelburg zullen worden aangedaan? - ik dat waarschijnlijk allemaal in me uppie ga doen omdat iedereen zowat tot juli school heeft of werkt? - het anders in het weekend moet gebeuren maar dat ik er geen geld voor over heb? - ik mijn MD als gezelschap meeneem? - Middelburg me wel 8* lijkt? - Sluyter door is naar de halve finale op het toernooi van Queens?? - Schalken hetzelfde kunstje zal gaan flikken tegen Wayne Arturs? - de finale daar gewoon HOL - HOL kan worden? - Schalken in de halve finale dan tegen Lleyton Hewitt speelt? - Raymond Sluyter dan waarschijnlijk in de 1/2 finale uitkomt tegen Tim Henman? - ik dus hoop op een HOL - HOL?? - ![]() |
|
![]() |