|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- er idd iemand van mijn voetbalelftal ging flippen?! - hij zijn handen kapot heeft geslagen op het toilet?! - er allemaal bloed aan de muur zat?! - hij toen weggelopen is?! - hij hele rare geluiden maakte?! - hij zijn schoenen en t-shirt heeft uitgetrokken?! - hij van een muur van 3 meter hoog is gesprongen?! - hij wilde gaan zwemmen?! - een leider en 2 spelers hem op tijd vonden?! - hij toen met 1 vd. spelers heeft gevochten op straat?! - er toen zo'n geluid van afkwam (janken en schreeuwen) dat de buurt dacht dat er iemand vermoord werd?! - de buurt dus de politie heeft gebeld?! - ze met 4 politiebusjes en een ziekenwagen naar de plaats des onheils kwamen?! - ze de geflipte gast tegen de grond hebben gelegd en in de boeien hebben geslagen?! - hij zo gek was dat hij met zijn kop tegen de grond aan baterde?! - dat ze hem helemaal onderzocht hebben in de ziekenwagen?! - er niets aan de hand was?! - hij zich gedroeg als een ware crimineel en zweeg tegen de politie?! - ze hem hebben meegenomen naar het bureau?! - ze hem daar in de isoleercel hebben gestopt?! - hij daar op de grond lag?! - hij met zijn kop tegen de muur achter zich ging bateren?! - onze leider hem daar achter wilde laten?! - dat niet mogelijk was?! - hij namelijk geen strafbare feiten had gepleegd?! - hij dus mee terug moest?! - een vader van een teamgenoot de hele nacht met hem gesproken heeft?! - hij toen weer kalmeerde?! - hij niet snapt waarom hij zo gek werd?! - hij nog wel alles weet?! - het weekendje voor de rest super was?! - dit wel over sport gaat?! - het namelijk een weekendje weg vanuit de sportvereniging was?! - ik ga kappen?! - ik namelijk de kaartjes voor Lowlands ga ophalen?! mzzls Otje |
![]() |
![]() |