|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD,
* Ik me sterk aan het afvragen ben of sommige mensen tijd over hebben gezien hun reply's? * Ik niet hoef te zeggen over wie ik het nu heb (de meeste slimmeriken zien dat meteen in één oogopslag, de meesten wonen in het 'midden' van het land) *De NS zuigt? *Ik RemcoV succes wens met door het hele land crossen? *Ik verwacht dat hij daar ongeveer een maand mee bezig gaat zijn? *Ik me vandaag afvroeg of ik voor 12 uur 's nachts thuis zou zijn? *Ik toch écht om 10 uur 's ochtends vertrokken was? *Ik met de fiets het traject Oosthuizen-Heerlen (via Tilburg) sneller had afgelegd? *Het erg warm kan zijn als je 3 uur staat te wachten op een trein? *Het niet leuk is als je de trein ziet wegrijden als je met de bus komt aanrijden? *Het al helemaal niet leuk is als er vervolgens geen meer komt? *Bij Geleen-Oost alle seinen de godganse tijd op rood stonden? *Ik daardoor ook weer mijn bus miste in Heerlen? *Sommige conducteurs geen mensenkennis hebben? *Er eentje geluk had dat het raam niet ver opengaat? *Hij anders in buiten had gelegen? *Ik in totaal een goede 8 uur over de totale reis heb gedaan? *Duitsland wereldkampioen gaat worden? *Ik dan met vakantie ben? *Ik in Spanje de finale Senegal-Duitsland ga aanschouwen? *Duitsland die finale met 3-0 gaat winnen (3 kopgoals van Klose) *Velen van jullie daar niet blij mee zijn? *Een Limburger iets anders is dan een Nederlander (Ar-tuur) *Hij klaarblijkelijk niet snel leert? *Ik het hem nog wel eens uitleg? *Ik met RemcoV (die overigens een klojo, hoerenzoon en pauper is) wel blij om ben? *RemcoV ook wel eens niet online is? *Ik dat graag had willen bewijzen? *Endoria het helaas niet deed? *Jullie dit heuglijke bewijs van mij tegoed houden? |
![]() |