|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
-ik gisteren voor ut eerst sinds mijn fietsongeluk weer gesport heb??
-ik dus bijna 2 weken bijna nix heb kunnen doen?? -ik wel een aantal keren mee heb gedaan met 10'en met DJ en Mark?? -dit eigenlijk wel slecht was voor mij enkels?? -ik gister voluit heb kunnen tennissen met 1 ingetapte enkel?? -ik daar best wel blij mee was?? -ik helaas wel verloor in 2 sets?? -dit helaas vrij standaard is tegen deze tegenstander?? -ik immers 97% van alle partijen van deze persoon verlies?? ![]() -de setstanden 7-6 en 6-3 waren?? -ik toch dichtbij een setwinst was toen ik op 6-5 voor de set stond te serveren?? -mijn tegenstander toen als een miet ging spelen en wachtte op mijn fouten?? -die altijd wel komen helaas?? -ik op matchpoint tegen altijd bang ben om een dubbele fout te slaan?? -ik dat dus weeeeer deed?? ![]() -dat ook vrij standaard is?? -ik daarna het krachthonk ben ingegaan?? -ik me daar mezelf best wel uitgeput heb?? -ik nu redelijk spierpijn heb ik me hele lichaam?? -ik vanavond/vann8 moet werken?? ![]() -ik er om 1 of andere vage reden wel zin in heb?? ![]() -
|
|