|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
-ik vandaag een nieuwe racefiets heb gekocht??
-ik deze pas 1 juli kan ophalen?? :S -mijn voorbereiding voor m'n fietsvakantie in de Alpen een beetje kort wor zo?? -mijn fiets helemaal uit Brabant komt?? -ik daar dus vandaag heen ben geweest?? -ik redelijk flink vertiefd ben na mijn 1e avond/n8 werken?? -ik er om half 6 inlag en om half 9 alweer tv lag te kijken?? -ik dus welgeteld 3 uur slaap heb gehad vann8?? -dit eigenlijk vanochtend was?? -ik net ook in de trein in slaap viel?? ![]() -ik toen ik wakker werd het mooiste stadion van Nederland zag?? - -ik 3 dingen door elkaar zit te vertellen?? ![]() -ik baal dat ook England eruit is?? -ik nix van Duitsland-VS heb gezien?? -ik eigenlijk nog maar 2 1/2e wedstrijd van Duitsland heb gezien?? -ik heb genoten van mijn 1e avondje werken?? -het bestond uit: slap ouwehoeren, mooie meiden kijken , glazen ophalen, op de uitkijk staan, lol trappen met collegas en de gasten in de gaten houden?? ![]() -ik vanavond/vann8 weer moet werken?? -ik voor de duidelijkheid ff zeg dat ik in een discotheek werk?? -er op de r&b-avond altijd veel vrouwelijk schoon komt?? ![]() -bertje pauper is?? -ik iedereen nu vaarwel zeg?? - -. |
|