|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- de finale van wimbledon al aan de gang is?
- dit tussen Ivanisevic en Rafter gaat? - ik nog wacht op de 5e set van Kraai? - me overbuurman Patrick Kops Nederlands kampioen wielrennen op de baan is geworden? - hij best wel bekende wielrenner is? - Ik een nieuw buurmeisje heb? - het al de hele dag regent buiten? - ik nog met zwarma naar de stad zou gaan? - dit maar niet door is gegaan? - Jacco Eltingh nu uitlegt hoe je een wildcard krijgt? - Desenchantee nu op de radio is? - dit zo'n b'tje t enige Franse liedje is die ik wel leuk vind? - het gezongen word door kate Ryan? - er trouwens een nieuwe discotheek komt in alkmaar? - dit word geplaatst bij t nieuwe AZ stadion of bij de Meent? - ik hoop dat het niet een Bob's replica word? - het gewoon een disco moet worden die je in het oosten van t land vaak ziet? - als deze tent bij nieuwe AZ stadion word geplaatst ik er elk weekend misschien wel te vinden zou zijn? - dit namelijk dan erg dichtbij huis is? - ik over 25 uur in de vliegtuig zit? - de reis zo'n 4 uur gaat duren? - ik blij ben dat ik niet zo'n russische koter ben die in die vliegtuig zat naar spanje? - MartinAir hopelijk slimmere piloten heeft? - Alicia Keys met Fallin nu gedraaid word? - Zwarma teletekst kijkt en zegt dat Fortuna, Sparta en NAC geen licencie hebben? - Marcel Koning wel terug mag komen naar NEC? - Rafter nu serveert voor de winst van de 2e set? - ik hoop dat Ivanisevic deze strijd gaat winnen? - de ausie 3 setpunten heeft? - Rafter de 2e set met 6-3 heb gewonnen? - het nu 1-1 in sets staat? - het weeeeer is gaan regenen? - Joy gister over een stuk Heiloo gereden is? - hij niet heeft kunnen aanschouwen hoe mooi Heiloo is? - hij wel vermelde dat er lekkere wijven waren in Alkmaar? - ik dat allang al wist? ![]() - ik toegeef dat de meiden in alkmaar mooier zijn dan in Heiloo? - daarom Alkmaar mijn zaterdag stad is? - ik wel offline sta met msn, maar wel kan melden dat Mark zegt dat hij homo is? - voor hem al meerdere forumleden voor hun seksuele voorkeur is uitgekomen? - ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door The Phit : 3 July 2002 om 15:05 |
![]() |