|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wjd.......... -ik nergens gelezen had dat ono op vakantie was ![]() -ik wel gelezen had dat Ono weer hersteld was -en daarom ook bij de selectie in Oostenrijk zat..... ![]() -dat eig. Behoorlijk stom van me was.... -Gister de laatste en afsluitende dag van de ZomerFeesten in Nijmegen was......... -Di-rect eigenlijk best wel goed is ![]() -Def Rhymz weer behoorlijk gek zat te doen -Het heeeeeeeeeeel druk was.... -Ik voor de eerste keer in me leven een aardige Buschauffeur heb gezien....... -deze buschauffeur ons met de nachtbus gewoon in onze wijk afzette omdat wij de laatste waren en we de verkeerde bus hadden genomen...... -Ik heb moeten Kotsen?? -Ik dat heb gedaan op een bankje onder het Valkhof op een heuvel..... -Dit kwam door veel drinken, eten en daarna nog een keer blowen erbij...... -Kotsen eigenlijk best wel oplucht? ![]() -Ik dinsdag bij de Zomerfeesten.... Hersi, Demouge(met zun Flaporen) en die zonneveld ofzo heb zien lopen..... -Hersi wel ene grappig kapsul heeft........ -ik nu stop...... |
|
![]() |