|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- er echt geen fuck te doen is vanavond?! - ik vandaag de hele dag gewerkt heb?! - ik dus niet online was?! - ik dus dacht vanavond wel wat mensen te kunnen spreken?! - dat dus vies tegen valt?! - ik daarom maar ga posten hier?! - ik werk bij het grote Aviko?! - Aviko fabrieken heeft over de hele wereld?! - ik op het hoofdbureau werk?! - op de administratieve afdeling?! - ik daar facturen moet boeken?! - dat best lullig is voor de Aviko als dat niet goed gebeurd?! - ze dan namelijk aanmaningen krijgen?! - ze dat vast niet prettig vinden?! - ik dus wel de hele dag achter de computer zat?! - het wel een klote programma is waar ik mee moest werken?! - ik het gelukkig niet de hele dag hoefde te doen?! - ik de facturuitdraaien ook nog aan de facturen mocht plakken?! - ik daarna de facturen in postvakjes moest leggen?! - ik daarna weer opnieuw kon beginnen met een pak facturen?! - ik daarna nog ff wat oude facturen voor het archief mocht uitzoeken?! - ik echt onmundig grote bedragen voorbij hoorde komen?! - het ging om miljoenen euro's?! - Ze ergens 2 miljoen euro niet konden traceren?! - ze niet wisten waar het vandaan kwam?! - ze daar dus naar moesten zoeken?! - 2 miljoen euro veel geld is?! - ze er gelukkig achter zijn gekomen?! - ze daarna over balansposten gingen praten?! - ik geregeld iets op ving van 8 ton?! - dat ook gewoon veel geld is?! - ze met elastieken schieten op mijn afdeling?! - ze proberen visjes van elkaars beeldscherm eraf te rammen?! - het dus dolle pret is op die afdeling?! - ik dus best gelachen heb?! - de afdelingleider ook bekogeld werd?! - hem dat niet boeide?! - hij er wel om kon lachen?! - die lui op maandag eigenlijk geen flikker uitvoeren?! - ze dan maar zeggen dat het aan de dag ligt?! - ze zeggen dat het op vrijdag hetzelfde is?! - ik eigen baas ben?! - ik dus zelf mag weten hoe hard ik werk?! - ik wel 2 weken proefperiode heb?! - Mensen die tot hier lezen gek zijn?! - het dus weleens zo kan zijn dat na 2 weken weer weg moet?! - ik dan iig al 2 weken verdiend heb?! ![]() - dat al zeer gunstig is?! - ik niet meer weet waarom ik 5 weken werk?! - ik maar eens ga kappen?! - ![]() |
![]() |
![]() |