|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik best moe ben
- dat komt door een enerverende voetbalzondag - ik mij gister best vermaakt heb in amsterdam - we al om 2uur vertrokken, terwijl de wedstrijd pas om 20.,45 zou beginnen - we in het stadje niet echt hebben kunnen terrassen, omdat je niet met je eigen drank daar mag gaan zitten - we eerst nog met wat engelsen hebben staan praten - dit best goeie gasten waren - we rond 7 uur richting arena gingen - het toen begon te regenen - we richting arerna een heel surveivelavontuur hebben beleeft - we allemaal doorweekt waren toen we er aankwamen - ik nog even in een rolstoel heb gezeten in de arena, maar dat dit niet werd gewaardeerd door de stewards. - ik ook nog ruzioe had met een wc-juffruwtje - de wedstrijd zeer vermakelijk was - dit mede kwam door het niet al te sterk verdedigen van beide kanten - dit dan ook 7 doelpunten opleverde - we na afloop naar het leidse wilde gaan om het te vieren - we dit toch maar niet gedaan hebben - ik nui ff ga hardlopen Laatst aangepast door Superjood : 6 August 2002 om 10:19 |
![]() |