|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
- ik de afgelopen week 5 dagen verbleven heb in r`dam
- ik hier best tegen op zag - het uiteindelijk best viel - ik maar 3 keer ademhalingsproblemen heb gehad - en slechts een keer een voedselvergifting heb opgelopen - dit niet al te ernstig was - ik nu maar is van de gelegenheid gebruik gemaakt heb de coolsingel van dichtbij te aanschouwen - het best mooi schijnt te zijn, alleen jammer dat het nooit op tv komt. - bij ajax het leidseplein elk jaar op tv komt, in tegenstelling van die singel van fnoord - dit komt door het feit dat er nauwelijks iets gewonnen wordt - het zeker de moeite waard is de coolsingel van dichtbij te aanschouwen - ik ook best veel terrasjes heb aangedaan op het stadhuisplein. - de discotheken nighttown en now wow best de moeite waard zijn - ik nog best veel geslapen heb - er studenten rondlopen die echt van die rasechte kakkers zijn - hun taaltje van :"he kerel ga je nog naar de societeit vanavond" best lachwekkend was - de meeste eerstejaars echt toffe mensen zijn - er ook best wat goedkoop/gratis bier doorheen gegaan is - ik morgen mijn debuuit maak bij rcl - over 1.5 weken mijnn eerste schooldag aan breekt - ik nu maar ff ga ballen buiten - |
|