|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Wist je dat.. ?
* Ik sommege mensen waarschijnlijk wel nooit zal begrijpen? * Ik dus niet snap hoe mensen het voor elkaar krijgen dagelijks een heel A4 wjd te typen? * Deze mensen vast een stuk boeiender leven hebben dan ik? * In alle landelijke media er weer wordt gesuggereerd dat een lullig handsballetje Roda aan een punt hielp? * Het klaarblijkelijk niet uitmaakt als je zelf hands maakt buiten de 16 en de scheids dat niet ziet? * De grens echter wél een bril moet laten aanmeten wanneer diezelfde keeper (zoetebier, de kenner had dat natuurlijk al lang door) de bal tegen Soetaers zijn hand aanslaat? * Soetaers kennelijk zijn arm maar moet amputeren? * Het wel vreemd is dat een bal ineens van richting veranderd zonder dat Zoetebier daar kennelijk had aangezeten? * Diezelfde zoetebier kinderlijk in de fout ging bij de 2-2? * Ik hem daar niet over hoorde? * Wiljan Vloet (terecht) niet tevreden was? * Ik dat gezien het scoreverloop toch wel redelijk ben? * Ik me afvraag of RemcoV aanwezig was? * Ik een donkerbruin vermoeden heb dat hij dat niet was? * Hij wat betreft sfeer in het Feyenoordvak niets gemist heeft? * Slechts 3 minuten gezang op 90 minuten een beetje weinig is? * Die minuten tussen de 83e en 86e waren? * Vandaar de term 'ajax-publiek' door het stadion schalde? * Ik wel respect voor hen heb, aangezien zij voor Eric van der Luer klapten? * Dat erg sportief is? *Ik nu ga douchen? ![]() ![]() |
![]() |