|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik gister een vrijgezellig vrijgezellenfeestje had
- ik die jongen om wie het ging niet eens goed kende - maar ik het wel sociaal vond om te komen zodat ik ook mijn teamgenoten beter kon leren kennen - we lekkere spareribs gegeten hebben - ik het wel jammer vond dat ik dit niet tot mijn huis kon meebrengen - een zwerver er best blij mee zal zijn - die vrijgezel gisteravond als een teletubbie door het leven moest - het tinky winky betrof - het wel jammer was dat die jongen op zijn eigen feestje als eerste wegging - het zelfs nog voor 12-en was - ik niet blij ben met die cl - loting - we misschien qua namen geen al te moeilijke poule hebben, maar er geen enkele leuke tegenstander tussen zit om heen te gaan - ik zeker niet naar italie ga - het dan misschien lyon of rosenborg uit wordt - rosenborg op 2 okt. is - en ik dan eigenlijk de voorkeur geef aan een avondje leiden - ik de zelfde studie ga doen als arthurs broer - ik wel lekkker thuiis blijf wonen - me afvraag hoe theo`s broer heet - ik hgem misschien al ontmoet heb - ik dit niet denk - ik nu ga douchen omdat er zo gewerkt moet worden |
![]() |