|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- ik een basisplaats had?! - ik de 90 min. ook nog vol gemaakt heb ook?! - ik het eerste doelpunt van de wedstrijd scoorde?! - het best een mooie goal was?! - we met 3-1 wonnen?! - de eerste helft van iedereen bagger was?! - ik redelijk gevoetbald heb?! - ik niet helemaal tevreden was?! - het publiek aan de kant het raar vind dat ik andere jaren op de bank zat?! - ze zeiden dat de oude trainer nu eens moest komen kijken?! - iedereen mij dus onderschatte?! - ik dat op dit moment niet meer zo erg vind?! - ik het plezier in het voetbal dus heel erg terug begin te krijgen?! - ik het niet eens ben met de mensen die zeggen at mijn vorige trainer nu eens moet komen kijken?! - hij mij nl. niet echt onderschatte?! - hij wel wist wat ik kon?! - hij me niet opstelde doordat de assistent dat niet wilde?! - omdat hij vond dat ik te weinig trainde?! - en dat mijn trainingsinstelling dus niet goed genoeg was?! - ik hoop dat mijn trainingsopkomst dit jaar beter zal zijn?! - het zeker mogelijk is?! - ik hoop dat ik dit jaar ook een beetje geluk heb wat gezondheid en blessures betreft?! - ik dan misschien wel een lekker seizoen kan draaien?! - met meer dan 2 basisplaatsen (zoals vorig jaar)?! - met meer dan 1 doelpunt?! (zoals vorig seizoen, de eerste al op mijn naam staat)?! - ik nog graag een keer in het eerst van mijn club zou willen spelen?! - de trainer er 7 van ons in het eerste wil zien later?! - ik hooop dat ik daarbij hoor?! - ik het echt niet weet?! ![]() |
![]() |
![]() |