|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- dit mijn 1500e post is?
![]() - Ik blauwe ruis in me ziel en in me oren heb? - deze schooldag wederom zeer nutjeloos was? - ik vanaf morgen 3 dagen ga Creperen in Amsterdam-Noord? - het me best wel grappig lijkt, maar ook klote? ![]() - De programma's door gaan tot 3 uur snachts? en de programma's weer beginnen om 7 uur 's ochtends? - Ik niet te stoppen ben? de P, de A, de S, de O..... PASS AHHH!!!! ![]() - Ankje nog moet weten dat ik ook op Woensdag en donderdag les hebt? ![]() - Ik trouwens voltijd studie heb, en dus elke dag school heb, behalve vrijdag? - Die gasten van HVA toch weer een smerige truck hebben uitgehaald dat ik vrijdag toch nog ff langs kan komen ivm Wiskunde? - als ik de eerstvolgende toets haal, ik gewoon vrijdag al WEEEKEEND zal krijgen. ![]() - Deze 1500e post ook ff wat sport inhoud gaat krijgen? - de FB van sport nu online is? ![]() - dit de toevoeging van sport was? - Nu trouwens KETCHUP aan de gang ist? ![]() - Ik hierbij altijd ergens aan moet denken? ![]() - Boeiaka Boeiaka. ![]() - Vandaag trouwens op de dam in Amsterdam 3 slechte standbeelden stonden te standbeelden? ![]() - Het errug warm dagje was in onze hoofdstad? ![]() - we heerlijke geuren naar binnen kregen toen we ff bleven staan voor een bepaalde winkel? ![]() - ik dus nog langer bleef staan? - het percentage van sport in deze reply word verhoogd? - N.E.C. nog steeds boven Vite$ staat? ![]() - Koelie mallu Boulie, ik quit. - ![]() |
![]() |